Мікшерний пульт Soundcraft EPM8-EU (SCR-RW5735EU)
| Інтерфейси | 2 AUX |
| Аналогові виходи | 2 x XLR-M main out, 2 x 1/4 TRS aux, 2 x 1/4 TRS monitor out, 2 x 1/4 TRS lnsert, 1 x 1/4 TRS Jack phones, 2 x RCA record, 2 x RCA track |
| Аналогові входи | 8 x XLR-F, 8 x 1/4 TRS line, 8 x 1/4 TRS lnsert, 2 х 1/4 TRS Stereo. |
| Артикул | SCR-RW5735EU |
| Вага | 5.6 кг |
| Виробник | Soundcraft |
| Гарантія, міс | 12 |
| Діапазон частот | 20Гц-20кГц |
| Еквалайзер | 3-смуговий |
| Ефекти | Lexicon 24bit на 32 програми |
| Живлення | мережа |
| Кількість AUX шин | 2 |
| Кількість каналів | 12 |
| Кількість мікрофонних каналів | 8 |
| Країна виробництва | Китай |
| Модель | EPM8-EU |
| Розміри | 330 x 362 x 90.5 мм |
| Тип | аналоговий |
Акцент у Soundcraft EPM зроблений на якість складання та якість звуку, з простою для розуміння поверхнею керування, не захаращеною непотрібними функціями, а також Soundcraft привнесла нові технології та ідеї у цей дуже економічний діапазон. Всюди використовується технологія поверхневого монтажу з використанням компонентів із жорсткими допусками для високої точності та відтворюваних налаштувань еквалайзера та регуляторів посилення. Високопрозорий мікрофонний підсилювач GB30 (розроблений Гремом Блітом до 30-річчя компанії, а також використовується на великих консолях серій LX7ii і GB) має регулювання високої роздільної здатності в широкому діапазоні посилення 55 дБ та забезпечує приголомшливий запас за рівнем +22 дБ через консоль. Дане професійне 48-вольтове фантомне живлення підходить для конденсаторних мікрофонів усіх типів.
Унікальною особливістю моніторингу сигналу є світлодіод PEAK на кожному вхідному каналі. При цьому використовуються багатоточкові злети сигналу для спостереження за перевантаженням у кількох частинах смуги каналу, а світлодіод спалахує яскравіше в міру наближення сигналу до пікової точки. Для плавного та точного керування каналами в EPM встановлені високоякісні 60-мм фейдери, які використовуються на інших пультах Soundcraft. Вихід на монітори та вихід на навушники працюють паралельно, тому виконавці можуть слухати композицію в навушниках, поки інженер прслуховує її на студійних моніторах.