Артикул | M-106 |
Вага | 2.6 кг |
Виробник | Microlab |
Гарантія, міс | 12 |
Живлення | мережа |
Кількість каналів | 2.1 |
Кількість полос | 2 |
Колір | чорний |
Країна виробництва | Китай |
Мінімальна частота відтворення | 35 Гц |
Мінімальний вхідний опір | 4 Ом |
Максимальна частота відтворення | 20 кГц |
Максимальний вхідний опір | 12 Ом |
Матеріал корпусу | деревина (MDF) |
Матеріал сабвуфера | MDF |
Модель | M-106 |
Підключення | дротове |
Потужність колонок, Вт | 5 |
Потужність сабвуфера, Вт | 5 |
Роз'єми | 2 RCA |
Також | комп'ютерні колонки, колонки для комп'ютера |
Також шукають | із сабвуфером |
Тип | колонки для комп'ютера |
Тип акустичних колонок | фронтальні |
Тип акустичних колонок | 86 дБ |
Установка | полична |
Акустична система Microlab M-106
Модель розроблена для музики, ігор, кіно та інтернету. Має чистий тембр, хороший динамічний відгук, глибокий бас. Володіє електронною системою підйому низьких частот, при цьому спотворення при відтворенні високих частот мінімальні. Компактна система управління. Стильний і функціональний дизайн підійде по будь-який інтер'єр.
Акустична система буває односмуговою (один широкосмуговий випромінювач, наприклад, динамічна головка) і многополосной (дві і більше головок, кожна з яких створює випромінювання в своїй частотній смузі).
Компанія Microlab Technology - спеціалізується на виробництві акустичних систем та комп'ютерної периферії, була створена в 1998 році в результаті злиття двох виробничих компаній, американської International Microlab і китайської Shenzhen Microlab Technology. З перших днів пріоритетними напрямками діяльності компанії стали дослідження, розробки і впровадження інноваційних технологій. Це дозволило створювати висококласну продукцію, яка не поступається за своїми характеристиками всім існуючим аналогам, а з часом стати законодавцем якості і технологічності.
Акустичні системи цього китайського виробника здобули досить-таки непогану популярність серед користувачів завдяки невисоким цінам та завжди симпатичному дизайну. За великим рахунком, саме ці два чинники є головною запорукою успіху в просуванні продукції на ринку. Модельний ряд акустики даної компанії дуже широкий, а це дозволяє задовольнити запитам самих різних споживчих груп.